Czy McDonald Naprawdę Sprzedam hamburgery...
Co McDonald naprawdę sprzedać? A co z Nike Free Run ? Wiem, o czym myślisz. Masz na myśli to, co w świecie nie rozumiejąc McDonald i strategia marketingowa Nike ma z budowania bogactwa? Jak dowiesz się w tym artykule, rozumiejąc to wszystko, co zrobić z tym, jak sukces będziesz w budowania bogactwa.
Więc co robi sprzedać McDonalda?
Jeśli domyślił się hamburgery, frytki i koktajle mleczne, zgadnij ponownie.
Twoje drugie przypuszczenie jest prawdopodobnie źle też. Bo wiem, że z dzisiejszej obsesji marketingu z marketingu "stylu życia", większość ludzi uważa, że McDonald sprzedaje poczucie komfortu i rodzinną atmosferę. Wystarczy spojrzeć na ich Happy Meal, ich tworzenia Ronalda McDonalda, ich promocji Disney tie-inów i ich "zasługują na przerwę Dziś" jingle. Ale znowu, jeśli myśli, to, to byłoby źle.
Czysta i prosta, McDonalds sprzedażą nieruchomości. Nike Free Run Sklep W 1968 roku McDonald obsługiwane tylko 1,000 restauracje. Mniej niż 40 lat później działała ponad 30.000 restauracji i otwiera 2000 nowych restauracji rocznie. Jak powiedziałem, że sprzedażą nieruchomości. Jeśli nadal nie wierzysz mi, Ray Krok jest (właściciel McDonald), prawa ręka i partnerem biznesowym, Harry Sonneborn, gdy stwierdził: "Jesteśmy w branży nieruchomości. Tylko dlatego, że jest sprzedać ... hamburgery ponieważ są największym producentem przychodów z których nasi lokatorzy mogą płacić nam czynsz. "
I co z Nike? Co oni sprzedać?
Biorąc pod uwagę, że Nike nie jest właścicielem jednego fabrykę sneaker lub mieć jedną osobę, bezpośrednio zaangażowany w produkcję swoich trampki na ich liście płac, to z całą pewnością nie buty. Zlecić ich każdy krok procesu produkcji, aby mogli spędzić największy procent swojego rocznego budżetu rocznie na marketing. Największy odsetek budżetu Nike jest w przeważającej mierze przyznawane co do swoich projektów i działu marketingu. I co robią?
Są fabrycznie pomysł Nike. Nike sprzedaje marzenia, czyste i proste.
Zanim Michael Jordan New Balance zapłacił więcej niż wystarczająco dużo pieniędzy, że może kiedyś być może wie, co zrobić z tymi trampki każdy dzieciak chciał się na nogach, kiedy wrócił do szkoły były Adidas. Nikes były co dzieci sobie, gdy nie może sobie pozwolić Adidas. Wtedy, Run DMC wyciąć utwór zatytułowany "My Adidas", a nie "Moje Nike Free Run Sklep ". Adidas miał szacunek społeczności hip-hop, a nie Nike. Gdy zorientował się, że Nike Kluczem do sukcesu było sprzedać nie buty, ale koncepcja, że noszenie Nikes będzie Ci lepiej sportowca, to cię wzmocni, pracować dłużej, szybciej, daje większą wytrzymałość, a nawet sprawić, że wyżej skakać "po prostu jak Mike ", dopiero wtedy zaczęli sprzedawać więcej butów niż ktokolwiek inny. W rzeczywistości, zanim zatrudnił Michaela Jordana, aby promować swoje pomysły, Nike traci tak dużo pieniędzy, że prawie zbankrutował. W rzeczywistości, ta strategia okazała się tak skuteczna, że Nike ukuł nawet termin dla niego.