Ogłoszenie Pizza Hut jest mądrzejszy niż...
Prawdopodobnie widziałeś reklamę. Nike Air Max 90 Otwiera ją 50 nowojorczycy degustacji makaron na to, co wydaje się być swanky restauracja Manhattan nazywa Tuscani.
Nowojorczycy zawołać na naczyniach. "Alfredo jest wielki!" mówi jeden modny przystojny, młody człowiek. Potem przychodzi Clincher: kucharz wychodzi i mówi, że nawet nie gotować. Zamiast tego powiedział, że tłum jest Pizza Hut wykonane makaronu. Testerzy smakowe są w szoku - i jakoś roztrzepany przez pojęcie, że Pizza Hut, z wszystkich miejsc,Nike Free Run 3 Sklep makaron na tyle duże, aby ich oszukać.
Tu jest brudny, mały sekret, ale: To nie tak, że trudno je oszukać. Mogłeś umieścić jakiejkolwiek godnej makaronu tam i degustatorów dałby mu kciuk.
To nie było jedzenie były reakcję na. To było zupełnie - i nie Pizza Hut jest, przy okazji. To była marka "Tuscani" Włoska restauracja na Manhattanie, gdzie ten makaron był lepszy.
To jest szczególnie ważne, jeśli wziąć pod uwagę, że, jak New York TimesNike Free Run 2 niedawno, badani jedli w restauracji o nazwie Prowansja, znanej włoskiej restauracji w Soho, nie Tuscani jako ogłoszenie zostawi cię w to uwierzyć. (Nie ma restauracji w Nowym Jorku i jest nazywany Tuscani zamiast nazwa nowej linii Pizza Hut w makaronu.)
Jednak ważne odkrycie dla sprzedawców jest to, że testerzy smakowe były odpowiedzi na marki, gdzie byli sami, bo widzieli w nim. Są dobrze sytuowany, przystojny i bardzo młodzi nowojorczycy, którzy wierzyli, potrafią docenić drobne rzeczy w życiu, w tym rozpoznawania jakości restauracja SoHo.
Istnieje wiele innych przykładów testerów smakowych odpowiadających sile marki. Wiele lat temu, Coca-Cola Pepsi sobie sprawę, że cięcia na poważnie udziału w rynku i stał się zaniepokojony. Coca-Cola nie mógł uwierzyć, że klienci rzeczywiście wybór Pepsi i byli jeszcze bardziej zaniepokojony, gdy Pepsi rozpoczęła wygrywając testy ślepe-smakowe przez znaczny margines. (Pamiętaj, Pepsi wyzwanie?)
Jednak ktoś w Coca-Cola ma elegancki i zrobił testy smakowe nad. Tylko tym razem, badania nie były prowadzone w ciemno. Testery smaku może rzeczywiście zobaczyć markę pili, patrz puszek się i niezwykle Koks dłoń wygrał testy smakowe przez jeszcze bardziej znaczący margines.
Dlaczego? Bo było coś o marce Coke, który mówił do respondentów tak mocno, Nike Air Max 90 Damskie że teraz wierzy Koks smakowało lepiej.
Większość z nas, jeśli nie wszyscy, nie lubię słuchać tego rodzaju opowieści, ponieważ dowodzi, wykonujemy decyzje zakupowe z przyczyn, które nie są brane pod uwagę, kompetentny powodów uważamy, że są. Ale prawda jest taka, że wszyscy podejmują decyzje zakupowe codziennie na podstawie marki i tylko zasypywać te decyzje z powodów pozornie bardziej przemyślane.
Zadaj piwosza dlaczego są lojalni wobec lidera rynku Budweiser i to ci powiedzą, że chodzi o smak. Jeszcze Budweiser rzadko wygrywa testy smakowe.
Budweiser zrozumiał, co przez długi czas jest to, że moc marki kończy się ustalenia udziału w rynku i preferencji. Firmy, które rozumieją, że są najbardziej skuteczne. Co robisz jako firma jest działalność firmy. Ale to, co określa swój ostateczny sukces jest firma z marką, co masz na myśli do klientów. W jakiś sposób, najbardziej udanych marketingu firmy uważają się najpierw.